Ціннісне ставлення до суспільства та держави

(2018-2019)

Мета: формувати любов до свого рідного краю, Батьківщини, народу. Виховувати повагу до українських та народних звичаїв, традицій, відчуття приналежності до України, сприяти досконалому володінню українською мовою, виховувати прагнення до збереження та примноження духовного та матеріального багатств українського народу, виховувати толерантне ставлення до нації та народностей, які проживають в Україні.

Зміст роботи.

Термін

виконання.

Відповідальні.

1.

Провести місячники:

- «Любіть Україну – вашу власну державу. Не на словах, а на ділі, роблячи все, аби вона була процвітаючою».

- Місячник гуманної педагогіки: співпраці, взаємодії, взаєморозуміння та творчості учнів та вчителів;

- Місячник: Мир та злагода – головна умова існування Землі та людства;

- Місячник «Рідній Україні – міцні знання і творчість юних»;

- Місячник: «Я громадянин і патріот держави. Я все зроблю для її блага і добра»;

- Місячник: «Є куточок землі, України всієї окраса…»;

- Місячник: «Черкащина – край квітів і добра»;

- Місячник: «Духовна єдність поколінь: живи й пам’ятай»

Жовтень.

Листопад.

Грудень.

Січень.

Лютий.

Березень.

Квітень.

Травень.

педагог-організатор.

2.

Провести змістовні виховні заходи, що спрямовані на формування в дітей та учнівської молоді поваги до Конституції України, законів української держави:

- «Моя рідна Україно - я твоя мала частина» 1-4 кл.

- «Герої не вмирають, вони живуть у пам'ятінародній» - 5-8 класи;

- «Нехай святиться у віках в борні здобута незалежність» -9-11 класи»;

- виховні години по виховних групах «Наші земляки – герої Революції Гідності»;

- загальношкільний вечір-реквієм: «Перемоги день ясний» за участю дітей війни, ветеранів педагогічної праці, голови ветеранської організації села.

Протягом навчального року по виховних групах.

ЗВР, класні керівники.

3.

Забезпечити виконання методичних рекомендацій щодо використання символіки у загальноосвітніх навчальних закладах. З цією метою в кожній групі:

- розробити цикл бесід, конкурсів, вечорів з питань вивчення і тлумачення державної та національної символіки;

- налагодити навчання груп прапороносців для урочистого внесення – винесення Державного Прапора України;

- поновити куточки національної символіки в класних кімнатах;

До 15.09

Протягом навчального року.

До 1.10

ЗВР, педагог-організатор, учитель фізвиховання,

класні керівники.

4.

До вшанування пам’яті жертв голодомору, провести виховний захід «На колінах стою перед вами, сповідаю жалобу сумну».

Взяти участь у всеукраїнській акції «Засвіти свічку».

Листопад.

Бібліотекар, класні керівники, учні 1-11 класів.

5.

Провести тиждень української мови «Мистецтво живого рідного українського слова» за окремим планом.

Листопад.

Учителі української мови, літератури.

7.

Провести інтелектуальний конкурс «Юні знавці рідної мови» між учнями 6-7 кл.

Конкурс на кращого читця-декламатора.

Листопад.

Учителі української мови, літератури.

8.

Провести День української вишивки

Листопад.

Учителі української мови, літератури.

9.

З метою формування всебічно розвиненої особистості та громадського виховання учнів, удосконалювати форми та методи діяльності дитячої організації «Країна Барвінкова» (1-4 класи), шкільного парламенту та шкільного учнівського об’єднання «Лідер» (5-11 класи).

Протягом навчального року.

Педагог-організатор,

класні керівники.

10.

Підготувати учнів-екскурсоводів, які будуть проводити екскурсії в:

- кімнаті- музеї історії школи;

- Тарасовій світлиці;

- народознавчій світлиці;

- кімнаті-музеї «Дзвони пам’яті».

Протягом навчального року.

Керівники музеїв.

11.

До вшанування пам’яті героїв Крут. Відеофільм «На Аскольдовій могилі поховали їх».

Січень.

Бібліотекар.

12.

Провести тематичні заходи до дня Соборності України (по виховних групах).

Січень.

Вихователі.

13.

1. Уроки пам’яті на тему: «Наші земляки – учасники бойових дій на території Республіки Афганістан»

2. Вечір-зустріч учнівської молоді із захисниками України різних поколінь: із воїнами Афганцями, героями Національної гвардії, головою ветеранів села Олефір М.Г «Відлуння героїчних подій» учні 9-11 класів.

Лютий.

Класний керівник 8 класу.

14.

Провести тиждень пошанування Великого Кобзаря, Тараса Григоровича Шевченка

Березень.

Педагогічний колектив.

15.

Провести творчу зустріч з праправнуком Великого Кобзаря

М.П. Лисенком «Коріння Шевченкового роду».

Березень.

ЗВР

16.

Провести тиждень:

- «Минуть роки, минуть віки, а подвиг житиме завжди».

- Тиждень пошанування матерів-берегинь «Мати – Україна, мати – героїня, мати – величне ймення».

- «Україна - європейська держава».

Травень.

Заступники

директора школи.

17.

Підготуватися до участі а Обласному фестивалі

«Духовні скарби Черкащини».

Травень.

ЗМФ.

Кiлькiсть переглядiв: 2789

Коментарi